درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6045صفحه نخست » دوشنبه، 22 مهر 1392 - 07:00
کدام کشورها بیشترین تماس را با تلفن همراه دارند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس مطالعات یک موسسه تحقیقاتی، آمریکایی‌ها بیش از شهروندان هر کشور دیگری در دنیا با تلفن همراه صحبت می‌کنند.
 

به گزارش خبرگزاری مهر، امروزه تلفن‌های همراه بیشتر از یک تلفن ساده عمل می‌کنند؛ آنها رایانه‌های کوچکی هستند که ویژگی‌های بسیاری دارند که برقراری تماس فقط یکی از آنها است. بر اساس اعلام موسسه استاتیستا، زمانی که ما با تلفن‌های همراهمان صرف می‌کنیم، طی چند سال اخیر به شدت افزایش یافته است. با این حال، مدت زمانی که صرف حرف زدن با تلفن می‌شود رو به کاهش است. در آمریکا که مردم آن زمان بیشتری را صرف حرف زدن با تلفن همراه می‌کنند تعداد دقایق گفت‌وگو در هر مشترک تلفن همراه نسبت به اوج این میزان در سال 2007حدود 20 درصد کاهش یافته است. به طور متوسط آمریکایی‌ها، 356 دقیقه در ماه در سال 2011 تماس تلفنی برقرار کرده‌اند این در حالی است آلمانی‌ها در ماه فقط 78 دقیقه با تلفن همراه صحبت کرده‌اند.

در این بررسی مدت زمانی که مشترکان تلفن همراه در 10 کشور مختلف در سال 2011 با تلفن همراه به گفت‌وگو نشستند نشان داده شده است. بر اساس این بررسی پس از آمریکا، کانادا با فاصله نزدیکی در رتبه دوم قرار گرفته و پس از آن ترکیه، نروژ و فرانسه و انگلیس به ترتیب با 188، 184، 128 و 126 دقیقه در ماه سوم، چهارم، پنجم و ششم هستند.

ایتالیا با 118، اسپانیا با 115 و ژاپن با 91 دقیقه در ماه در رتبه‌های هفتم تا نهم هستند و در انتهای این فهرست نیز آلمان با 78 دقیقه در ماه قرار دارد. در آمریکا که مردم آن زمان بیشتری را صرف گفت‌وگو با تلفن همراه می‌کنند تعداد دقایق گفت‌وگو برای هر مشترک تلفن همراه، از اوج این میزان در سال 2007، 20 درصد کاهش یافته است. برقراری تماس‌های زیاد در سال  2007 اتفاقی نبود، چرا که نخستین آی‌فون‌ها در همین سال به بازار آمدند و شیوه تعامل ما را با تلفن هایمان برای همیشه تغییر دادند. شبکه‌های بی سیم سریع‌تر، کاربران را به استفاده از سیستم‌های ارتباطی صوتی و خدمات پیغام مانند اسکایپ، فیس تایم و واتس آپ تشویق کرده و حامل‌های بی سیم موجب کاهش مکالمات صوتی بر حسب دقیقه شده‌اند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد